Hoe werkt de webshop VeroBo?

  • Plaats je bestelling vóór dinsdagavond 19u. 

  • Alles wordt op donderdag aan huis geleverd. Je geeft je voorkeur voor levering op: keuze uit twee leverblokken (12u-16u of 16u-20u), keuze voor afhaalpunt of geef een adres in je buurt bv bij een vriendelijke buur.

  • We leveren ook op werkplekken: dit geeft als voordeel dat verscheidene collega's kunnen bestellen (elk apart) en dat je na je werk met je boodschappen meteen naar huis kan. Bovendein kan je samen sparen voor een groepskorting (meer info op vraag). 

  • Bij het opgeven van je adres vul je Oost-Vlaanderen in bij 'Provincie' (anders gaat je bestelling niet door) ; WIX kiest automatisch voor 'Vlaams gewest'

  • Betalen doe je bij levering met Payconiq, een bankkaart of via overschrijving. 

  • Regio: We beleveren Gent centrum en de Noord-Oost kant van Gent in een straal van 10km rond Oostakker: gaande van MMA, Rabot, Brugse Poort, Wondelgem, Mariakerke, Evergem over Lochristie, St-Amandsberg, Heusden, Destelbergen, Ledeberg, Gentbrugge (postcodes 9000, 9032, 9040, 9041, 9940, 9050, 9070, 9080). Woon je verder neem je best contact op via info@verobo.be.

  • Gratis levering vanaf €35, Onder dit bedrag betaal je een leverkost van €6.  Bij een eerste bestelling komt er GEEN leverkost (geldt niet voor levering bij Unplugged Gent).

  • Je kan ook bestellen op smartphone of tablet: Installeer de wix app via Google Play of Apple Store en klik op http://wix.to/5sDTCms 

  • Praktische info bij het plaatsen van een bestelling:

    • Scroll met de muis over Winkel Hier om de categorieën te zien. Vervolgens klik je zo door. 

    • Er zijn verschillende product tags zodat je gemakkelijk je weg vindt: bio, vegan, lactosevrij enz

    • Bij een product met keuzemogelijkheden toont de webshop pas de prijs eens je je keuze opgeeft nadat je op de productfoto heb geklikt.

    • Voor 'Afrekenen' heb je nog de mogelijkheid om 'Aantekening toevoegen' te gebruiken als je iets wil melden of vragen. Je kan uiteraard ook altijd nog een mailtje sturen achteraf. 

    • De knop 'Nu betalen' houdt eigenlijk in dat je verder gaat naar afrekenen. Betalen doe je pas bij levering. 

    • Als je bestelling is doorgegaan, ontvang je een bevestigingsmail. Krijg je die niet, neem dan contact of check zelf je bestelling. 

  • Eventuele problemen met producten dienen ons binnen de 24u na levering gemeld te worden via info@verobo.be of 0477 32 69 57.