Hoe werkt de webshop VeroBo?

  • Plaats je bestelling vóór dinsdagavond 19u. 

  • Alles wordt op donderdag aan huis geleverd. Je geeft je voorkeur voor levering op: keuze uit twee leverblokken (12u-16u of 16u-20u), keuze voor afhaalpunt of geef een adres in je buurt bv bij een vriendelijke buur.

  • We leveren ook op werkplekken: dit geeft als voordeel dat verscheidene collega's kunnen bestellen (elk apart) en dat je na je werk met je boodschappen meteen naar huis kan. Bovendein kan je samen sparen voor een groepskorting (meer info op vraag). 

  • Bij het opgeven van je adres moet je elk vakje invullen waar een sterretje staat. Vul Oost-Vlaanderen in bij 'Provincie'. (anders gaat je bestelling niet door) 

  • Betalen doe je bij levering met Payconiq, een bankkaart of via overschrijving. 

  • Regio: We beleveren Gent centrum en de Noord-Oost kant van Gent in een straal van 10km rond Oostakker: gaande van MMA, Rabot, Brugse Poort, Wondelgem, Mariakerke, Evergem over Lochristie, St-Amandsberg, Heusden, Destelbergen, Ledeberg, Gentbrugge (postcodes 9000, 9032, 9040, 9041, 9940, 9050, 9070, 9080). Woon je verder neem je best contact op via info@verobo.be.

  • Gratis levering vanaf €35, Onder dit bedrag betaal je een leverkost van €6.  Bij een eerste bestelling komt er GEEN leverkost.

  • Je kan ook bestellen op smartphone of tablet: Installeer de wix app via Google Play of Apple Store en klik op http://wix.to/5sDTCms 

  • Praktische info bij het plaatsen van een bestelling:

    • Scroll met de muis over Winkel Hier om de categorieën te zien. Vervolgens klik je zo door. 

    • Er zijn verschillende product tags zodat je gemakkelijk je weg vindt: bio, vegan, lactosevrij enz

    • Bij een product met keuzemogelijkheden toont de webshop pas de prijs eens je je keuze opgeeft nadat je op de productfoto heb geklikt.

  • Eventuele problemen met producten dienen ons binnen de 24u na levering gemeld te worden via info@verobo.be of 0477 32 69 57.      

 

©2020 door VeroBo